BRIOTLEGEND 02/03
BRIOTLEGEND LOGIN
WE RIDE TOGETHER
Photobucket
BRIOTLEGEND HIT COUNTER
hit counters
November 2017
SunMonTueWedThuFriSat
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendar Calendar

Latest topics
» VOLUNTEER ZOO PROGRAM
Mon 22 Feb 2010 - 1:51 by alia yot

» Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND
Sun 20 Dec 2009 - 14:21 by cikteeya

» ::FUTSAL OPEN DISCUSSION::
Sat 12 Dec 2009 - 18:33 by Pakya Anak Wak Marsio

» ::FUTSAL EVENT [Cadangan SAHAJA]::
Sun 6 Dec 2009 - 2:48 by aFfan_eleCtro

» BRIOTLEGEND DAH SETAHUN !!!
Fri 4 Dec 2009 - 17:20 by alia yot

» Jawatan Kosong
Thu 26 Nov 2009 - 9:28 by nieno

» -THE GUNNER's-
Tue 15 Sep 2009 - 19:10 by pendita_gila8430

» -RED DEVIL's-
Tue 15 Sep 2009 - 1:52 by pendita_gila8430

» Program Mesra Komuniti - AKTIVITI BULAN PUASA
Tue 15 Sep 2009 - 1:39 by ilusi86

» job vacancies
Fri 21 Aug 2009 - 2:49 by ziziE

Top posters
aFfan_eleCtro (902)
 
alia yot (840)
 
amoya (666)
 
BoB (636)
 
Halim_Hafiz (592)
 
ilusi86 (586)
 
jaffarz86 (565)
 
pendita_gila8430 (530)
 
hatake arjoi (513)
 
cikteeya (497)
 

BRIOTLEGEND Shout Out
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 112 on Sun 6 Feb 2011 - 9:55
Sticker Briotlegend
Photobucket
Waktu Solat
laman web smtssb
CLICK HERE!!

Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

View previous topic View next topic Go down

Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  alia yot on Mon 14 Dec 2009 - 0:41

Salam semua,

Pada 5 Disember 2009, Satu mesyuarat Agung telah diadakan untuk melantik Ahli-ahli jawatankuasa BRIOTLEGEND. Tujuan, untuk mendaftar komuniti ini dalam Jabatan Pertubuhan Persatuan Malaysia.

Ahli Jawatankuasa :

Pengerusi : En. Affan a.k.a aFfan_eleCtro
Penolong Pengerusi : En. Paan MrBulat
Setiausaha : Cik Teeya a.k.a cikteeya
Naib Setiausaha : Cik Anis a.k.a ArNIeZzz
Bendahari : Cik Alia a.k.a alia yot.
Naib Bendahari : En. Wan Basah a.k.a Reezwan
Ketua Biro Aktiviti : En. Faizal Mokhtar a.k a ejalauto
Ketua Biro Publisiti : En. Zulyadanie a.k.a balau a.k.a Danny Ahmad
Forum Moderator :
1) En. Affan a.k.a aFfan_eleCtro
2) Cik Teeya a.k.a cikteeya
3) Cik Alia a.k.a alia yot.
4) En. Acap a.k.a pendita_gila8430

Ahli jawatankuasa ini hanya memegang jawatan bagi forum dan persatuan. Ahli jawatankuasa yang baru akan dilantik mengikut aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan.

Aktiviti akan datang untuk tahun kedua Komuniti BRIOTLEGEND ialah :
- Paintball.
- Futsal.
- Wall Climbing.
- Holiday Trip.
- Panjat gunung.
- Volunteer program di Zoo Negara.
- Bowling 2nd tournament.
- Movie day.
- Ice skating.
- Rumah Titian Kasih.
- Aktiviti Bulan Puasa.
- dan banyak lagi.

Sebarang pertanyaan atau cadangan mengenai aktiviti, boleh berhubung terus Ketua Biro Aktiviti : En. Ejal. (ewah !)

Diharap BRIOTLEGEND akan lebih maju dari sebelum ni. Same-same la kite support BRIOTLEGEND !!!!

_________________
alia a.k.a yot
http://gugulea.blogspot.com/

support our local shit. haha !
avatar
alia yot
BRIOTLEGEND STAFF
BRIOTLEGEND STAFF


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  ArNIeZzz on Mon 14 Dec 2009 - 1:06

yeay!..
harap maju kehadapan komuniti ini!..
avatar
ArNIeZzz
GURU DISIPLIN
GURU DISIPLIN


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  ejalauto on Mon 14 Dec 2009 - 19:29

Tahniah kepada semua yg terpilih dan yg memilih kami sebagai AJK BRIOTLEGEND..Moga semua berjalan dengan lancar dan saksama(betul ke ayat aku ni)..hahahahaha

Skang ni aku baru t'ingat nk tnya 1 soalan lah...Time meeting ari 2 x tpikir pun..hehehehe. Moderator ni tugas dia sbg ape ye?Musykil lah..bleh sesape jawab?
avatar
ejalauto
KETUA KELAS
KETUA KELAS


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  Pakya Anak Wak Marsio on Tue 15 Dec 2009 - 22:26

ejalauto wrote:Moderator ni tugas dia sbg ape ye?Musykil lah..bleh sesape jawab?

Aku rs antara tugas2 nya ialah kena 'cuci' skit posting kat forum ni...mana yang posting agak2 kasar atau dalam bahasa kasar nya mencarut atau yg merapu2, kena delete...

Betul tak wahai veteran moderator..? Razz

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  aura_lailul on Wed 16 Dec 2009 - 0:24

bgs2!!!

aku sokong dr blkang k...

mari2... cheers cheers cheers
avatar
aura_lailul
BRIOTLEGEND STAFF
BRIOTLEGEND STAFF


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  DuaLapanEnam_286 on Wed 16 Dec 2009 - 17:41

ArNIeZzz wrote:yeay!..
harap maju kehadapan komuniti ini!..

yeay gak!!
harapannya begitu ler..maju (memang) ke hadapan...hehe...

walau harapan x setinggi gunung mahu pun tiang bendera, cita2 kita yg penting..majukan BRIOTLEGEND bersama..menjadi yg terbaik antara yg terbaik lagi terbaik.. Razz

sekian dulu sokongan dari aku..
avatar
DuaLapanEnam_286
PENOLONG KETUA KELAS
PENOLONG KETUA KELAS


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  cikteeya on Sun 20 Dec 2009 - 14:21

alia yot wrote:
Ahli jawatankuasa ini hanya memegang jawatan bagi forum dan persatuan. Ahli jawatankuasa yang baru akan dilantik mengikut aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan.

Aktiviti akan datang untuk tahun kedua Komuniti BRIOTLEGEND ialah :
- Paintball.
- Futsal.
- Wall Climbing.
- Holiday Trip.
- Panjat gunung.
- Volunteer program di Zoo Negara.
- Bowling 2nd tournament.
- Movie day.
- Ice skating.
- Rumah Titian Kasih.
- Aktiviti Bulan Puasa.
- dan banyak lagi.

Sebarang pertanyaan atau cadangan mengenai aktiviti, boleh berhubung terus Ketua Biro Aktiviti : En. Ejal. (ewah !)

Diharap BRIOTLEGEND akan lebih maju dari sebelum ni. Same-same la kite support BRIOTLEGEND !!!!

best kan tgk aktiviti2 akan datang tu..
pastikan sume menjadi tau..tau..tau...
beshnye!!!

sape2 nk cadang aktiviti yg lain amat dialu2kan..yeayy!!

_________________
ex-4kA1/5kA2

:: bRiotLeGenD cOmmuNity - we'Re d!FfeReNt ::
avatar
cikteeya
BRIOTLEGEND STAFF
BRIOTLEGEND STAFF


View user profile

Back to top Go down

Re: Ahli Jawatankuasa BRIOTLEGEND

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum